mandag den 27. februar 2012

Første skoledag...

Ja... Så er min vinterferie slut. Øv! :-( Men jeg vågner selvfølgelig og fryser mega meget, så jeg kom hurtigt op og fik tøj på. Men jeg kørte med min mor og min lillebror over til hestene, og Mille, Idas pony, haltede virkelig meget på venstre forhov, og Ida er i Australien såå... :-( Så min mor har ringet til smeden, for det plejer at være hovene der er grunden. :-/
Men skoledagen har ikke været så slem: 1x matematik, 1x samfundsfag, 2x tysk, 2x idræt og 1x engelsk. :-) Nu sidder jeg i klassen med et par veninder og venter på min bus som kommer 15.15... Og jeg havde fri 14.25... :-( Så det er lang tid.
Men så skal jeg over og muge ud hos alle hestene. :-) Det bliver hårdt for det er længe siden. :-/
-Blogger senere. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: