søndag den 26. februar 2012

Øøøh... XD

Ja, jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive som titel/overskrift, så bare glem den. (-;
Men jeg magter ikke rigtig dagen i dag... Altså vejret er skønt, solen skinner, det blæser ikke og sådan. Men det er søndag. Sidste dag i vinterferien. Og så burde jeg lave projektopgave og muge ud. Men det der udmugning det magter jeg virkelig ikke... Specielt fordi der er 3 bokse. Min egen hests og min venindes hestes bokse. :-/ Jeg er nok nødt til at komme i gang med udmugningen, men vi er ikke rigtig begyndt på projektugen endnu, så det gør ikke  så meget, men jeg har fået lavet lidt... Godt nok ikke i ferien... MEN det er jo også ferie! :-D
Jeg tror ikke jeg rider i dag. Jeg har ikke overskud til det. XD Jeg har lidt ondt i ryggen efter i går, da jeg var til stævnet. Men jeg er glad! :-D

-Blogger senere. (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: