tirsdag den 13. marts 2012

Skøøøn dag! :-D

Super skøn dag med solskin og ridning! :-D Efter skole cyklede jeg hjem til Ida og jeg havde endda medvind, så det var rigtig fint. (-: Jeg gik ind og skiftede til ridetøj og gik ud i stalden. Jeg hentede Faustino ind fra folden og trak ham ind i stalden. Jeg fik striglet ham og sadlet op og så smuttede jeg ud på en lille ridetur. Det var så skønt at ride igen. Jeg red en tur af Højerupvej og rundt og så hjem af Tommestrupvej. Det gik fint på Højerupvejen, hvor jeg skridtede og travede. Da jeg kom ud på Tommestrupvejen galoperede vi, men alle de træer der stod i rabatten, var lidt irriterende. Jeg red på ydersiden af træerne, altså ud mod marken, men efter lidt tid begyndte det ar gå lidt vildt, fordi hans bagben begyndte at smutte ud, og så måtte jeg altså tage ned i skridt. Så skridtede jeg det meste af vejen indtil til Tommestrup, men da jeg kom væk fra træerne og det kun var marker på begge sider af vejen red jeg ud i højre rabat, og så galoperede jeg igen, og den her gang gik det MEGET bedre! :-D <3<3<3
Tur! <3 :-D 
Da jeg kom hjem satte jeg ham ud på folden igen og så gik jeg ellers igang med at muge ud. Det var længe siden, så der var rigtig meget! :-/ Jeg fik fikset det og fik strøet og fejet stalden og så var der fint igen. (-: Jeg hentede hans foder og lagde noget wrap op i høhækken. Så gik jeg ud til min cykel og smuttede hjem. (-: I modvind. )-: Det var virkelig hårdt og mine ben er helt smadrede nu!

Her til aften var Ida og jeg til 4H generalforsamling og det var okay. Vi fulgte ikke så meget med, vi sad bare i den fjerneste ende af bordet og grinede sammen med de andre piger så det var helt vildt sjovt! :-D Der stod også tallerkener med chips og småkager og vi havde, da det var færdigt, 4 tomme skåle stående nede vved os, ud af de nok 6 der var i alt. XD

Nu ligger jeg i sengen og ser Disney Channel og blogger, men skal snart i bad. (-;

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: