søndag den 29. april 2012

Eksamen begynder at trænge på nu...

Så starter det hele i denne uge... På onsdag står den på matematikeksamen kl. 9.00 og torsdag på danskeksamen i læsning og diktat... Jeg er begyndt at føle mig ret presset med lektier og forberedelse og alting. Her i aften har den bare stået på matematik af forskellige slags og en novelleanalyse og så nu forberedelse af en kortfilm jeg vil arbejde med. Jeg skal have fundet en, jeg vil arbejde med til i morgen... Vi skal være i skole til kl. 17, så det er bare intensivt arbejde og prøve at følge med.

Så var jeg lige ovre hos Faust her kl. 20 ca. og hvor var det skønt at se ham igen! :-D Jeg har savnet den skønne hest. <3 Og så fik jeg lige prøvet hans nye grime, han skal have på på Bregentved. Den passede næsten perfekt, så den skal ikke byttes. (-:

Så vil jeg også lige undskylde for at mine indlæg ikke er så detaljerede i øjeblikket men som sagt, har jeg ikke ret meget tid. )-:

Men kort fortalt så fik vi snakket, spillet bordtennis, gynget, taget en masse billeder, slåsset for sjov, lavet lektier, spillet playstation og spillet kort i sommerhuset. Det har været rigtig hyggeligt. <3 :-D
Stine fik også turperet sit hår i aftes, med voks og hårspray i. XD Det var Rasmus' og Arons værk. Så vi var nødt til at gå ud til bruseren og så skylle det ud der, med shampoo og balsam, og mit tøj blev bare vådt, fordi det sprøjtede så meget! :-D Det var lidt sjovt. (-:

Men jeg må hellere stoppe nu, for skal også lige nå i bad... Fuck den er halv 10!! Stres!

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: