mandag den 30. april 2012

Lang med skøn dag!

Vil bare lige skrive kort, for jeg er på vej i seng. (-:

Var i skole til kl. 17.00 i dag, fordi vi skulle arbejde i dansk med vores synopse til eksamen. Jeg kom dog ikke rigtig i gang fordi jeg jo har trukket kortfilm og skolens computer ville ikke afspille den. -.- Virkelig irriterende, så jeg brugte en times tid på at få hjælp til noget, som så alligevel ikke virkede. Fedt!
I de sidste to timer, så vi Hævnen, og jeg synes nu ikke den var så fantastisk, det var ikke en film for mig i hvert fald.

Efter skole cyklede jeg med hjem til Ida, og så red vi lidt på ridebanen, og fik rigtig striglet hestene igennem, hvilket de trængte RIGTIG meget til! De fælder utrolig meget lige nu. Bagefter red vi jo så. Det var ca. kun en halv time på ridebanen, så sprang vi lidt, trænede ponygames og til sidst skridtede jeg en tur rundt om gården og et par marker, mens Ida løssprang Freja. (-:

Det var lækkert, for jeg kunne ride i t-shirt uden at fryse og i skolen har vejret bare været helt fantastisk! Og selvfølgelig havde jeg lange bukser på, og havde ikke nogle shorts med... Men i morgen!! Jeg har nu pakket et par shorts jeg skifter til når jeg kommer op i skolen. :-D

I får lidt billeder fra rideturen, og så vil jeg sige godnat. (-:
         
         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: