tirsdag den 10. april 2012

Normal tirsdag. (-:

Så er første dag i skolen gået, efter ferien. Jeg synes godt nok dagene er begyndt at gå hurtigt! Det er ikke så rart... Der er kun 3-4 uger til jeg skal begynde på de skriftlige eksamer, som ligger ud med en skriftlig matematik. (-: Det er lidt skræmmende.

I dag havde vi 2x matematik, 1x tysk, 1x samfundsfag og til sidst 2x dansk. (-: Det var slet ikke så hårdt at stå op i morges, som jeg havde regnet med. (-: Som sagt gik dagen hurtigt, så efter skole blev Rasmus og jeg hentet af mor, og hun kørte mig hjem, og Rasmus på arbejde. Så kørte hun til frisør kl. 14, og var først hjemme kl. 16. (-:

Jeg tog til 4H sammen med Ida kl. 17.45. Eller der kørte mor og jeg over til Ida og fik ordnet hestenes bokse og lukket dem ind, og så kørte vi til 4H. (-: Det var hyggeligt i dag. Vi snakkede om sygdomme, hvordan man forebygger dem, og hvilke symptomer der er på forskellige sygdomme og hvordan vi ville helbrede dem. (-:
Den sidste halve time, fik vi "fritime" og Ida satte mit hår, på et par forskellige måder, som i lige kan få nogle billeder af. (-;


Her, efter jeg er kommet hjem, har jeg bare været på computeren, lige fået lavet de sidste lektier... næsten, kommer jeg lige til at tænke på. Jeg mangler nogle historieopgaver til i morgen... Crap! Dem klarer jeg om lidt. (-; Der er ikke sket så meget andet. (-:

Jeg håber alle har haft en nogenlunde skolestart efter ferien? (-:

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: