torsdag den 12. april 2012

Varme og aktivitet!

Hvor er det bare skønt at det har været så varmt i dag! :-D Solen skinnede fra morgenstunden, og så jeg blev kørt over til Ida af mor, med min cykel. Vi fik lukket hestene ud, det skal lige siges at Faustino smed sin grime i folden i går, og jeg havde ikke tid til at finde den, så han blev trukket ud til folden med et træktov og halsen. (-: Så cyklede vi til skole, og lagde ud med en læseprøve kl. 08.00 i dansk... Det gik ikke så godt synes jeg, det blev til et 7-tal, og i min sidste fik jeg 12. :-/ Men okay... Den jeg fik 12 i, havde vi også haft før. XD
Skemaet så sådan ud: 1x dansk, 1x tys, 2x engelsk, 1x klassens tid og 2x dansk. I tysk lavede vi videre på vores disposition til eksamen, hvis vi er så forfærdelig uheldige at skulle op i mundtlig tysk. Jeg dør virkelig hvis vi skal det!! DX Men i engelsk, læste og oversatte vi noget om musik og lavede nogle få opgaver til, og det var hurtigt overstået. (-: Maria og Ida, begyndte at snakke engelsk med brittisk accent! :-D F*ck det lød sjovt, og det bedste er at jeg har filmet det, og det er røget på facebook! :-D Loooove! I dansk havde vi så diktat og derefter fik vi 3 raptekster, som vi skal have analyseret til på tirsdag, og jeg synes det er ret svært. )-:

Frikvaterene gik til Foursquare! :-D Mod 3. klasses piger. :-D Fuck, det var sjovt, vi tyrrede dem bare ud hele tiden! :-D (Det lyder måske lidt ondt, men de var altså utrolig aggrasive og irriterende. XD)

Efter skole, cyklede jeg over til Ida og gik ud i folden, for at finde Faustinos grime, som han jo havde smidt væk. Jeg brugte ret lang tid synes jeg selv, men det var alligevel kun 10 minutter. Jeg fandt den til sidst, og så gik jeg hen til ham og gav ham den på. Jeg tog hans vinterdækken af, for det var ret varmt da jeg kørte hjem, og så gik han uden dækken indtil kl. 19.00, hvor vi tog over og lukkede dem ind. (-:

Jeg har fået programmet for stævnet på lørdag, og jeg skal ride som nr 15, sidst, i 50 cm. og nr. 12 i 60 cm. og det er i den sidste halvdel. (-; Iiiih, jeg glæder mig! :-D

Nå ja, og her i eftermiddag, var mor, far og jeg lige i Roklubben en times tid og træne. (-: Det var rart at komme igang, efter en lang pause. (-:

Nå, men jeg vil se om jeg kan få taget mig sammen til nogle lektier... 3 rapanalyser og en stil, til tirsdag og torsdag... Og et kopiark om radioaktivitet til i morgen... Øv. )-:

Blogger måske igen senere, når jeg er gået død. -.-'
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: