tirsdag den 29. maj 2012

Bakken med årgangen

Ja, hele dagen i dag blev brugt på Bakken og turen derind og hjem. Det var en hyggedag for alle 9. klasserne på Erikstrupskolen, vi går jo ud på fredag!!! :-D Jaaaa! Men jeg fulgtes med Ida og Maria derinde, det var super hyggeligt, vi fik prøvet alle forlystelserne tror jeg! :-D Det var bare lidt nedern, for vi gik totalt i ring hele tiden, og så 20 minutter inden vi skal gå, finder vi en hel ny del af Bakken, med en masse gode forlystelser! XD

Mig og Ida med vores seje pistoler! :-D
Ida og Maria. (-:
Ida og Maria. (-:
Maria og ham den super lækre bryder der. XD 
Hehe, mig efter at have spist en slikkepind. XD 
Maria som julemanden og Ida der leger "den søde pige". :-D
Mig og Ida med vores helium ballon. :-D 
Den flotte ballon som vi fik ødelagt ved at suge heliummen
i den, så vi havde de der sjove stemmer! :-D 
En tur i børnekarusellen. (-;
Maria og Ida på de dejlige heste. (-:
Ida der leder efter sin iPhone som røg på gulvet for 3. gang i toget
på vej hjem. XD
Maria og Narwan der interesserede prøver at lokke noget "sugar"
ud af Ida om Jørgen. (-; 
Så sluttede jeg dagen af med lige at over til Faustino, og ordne hans hoved. (-;



 XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: