lørdag den 5. maj 2012

Konfirmation

Jeg har jo som sagt været til konfirmation i går. Det var lidt kedeligt i starten, fordi jeg jo ikke kendte ret mange, så der skete ikke så meget, mens vi spiste.
Men senere, da maden blev taget af bordet, begyndte Emils (ham vi var til konfirmation med) venner og veninder at drikke, ret meget og blev ret hurtigt fulde. :-D Det var så sjovt! :-D Men de spillede Bluf med terninger og den der havde forkert skulle så drikke. Jeg spillede ikke med, men sad bare ved bordet. (-: Jeg begyndte så at snakke med Emma, Lousie og Iben, Emils tre veninder der var med og de er lidt ynger end mig, et par måneder, men vi havde det fucking sjovt og har fået deres facebook så, jeg begyndte at hygge mig der. :-D Så skulle vi på et tidspunkt også lege en leg, som Emils mor havde arrangeret. 3 piger, mod 3 drenge i en form for håndbold. Vi havde alle sammen et stort "næb" på, der var lavet af karton, som vi havde for øjnene, så vi havde sådan et lille hul at kigge ud af. :-D Det var ret sjovt, selvom vi tabte. XD
Vi var også ude at spille lidt med bolden senere. (-: Der blev også danset til sidst... Eller det var kun mig, Iben, Louise, Emma, Emil og Christoffer. :-D
vi tog så hjem derefter. (-:

1. billede: Inden vi tog afsted
2. billede: Theis og Iben
3. billede: Theis og Iben
4. billede: Theis og Iben
5. billede: Da vi kom hjem




Er lige kommet hjem fra Næstved Storcenter, hvor jeg fik købt en ny taske, et par små bandau-toppe. (-:
Skal snart ned og vaske bil indvendig og så skal jeg på arbejde kl. 15.30 til 22.00... Laaang eftermiddag/aften! Øv, jeg magter det ikke. )-:

Xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: