lørdag den 26. maj 2012

Spejlrefleks

Har det sidste stykke tid siddet og kigget på spejlreflekskameraer, og har fået lidt råd af en pressefotograf jeg var i praktik hos sidste år, og er mest til et Canon EOS 1100D eller Nikon D3100. (-: Ved bare ikke om jeg har råd lige nu, men håber at kunne spare nok sammen så jeg kan betale bare noget af det, og så få resten i julegave, når den tid kommer. XD For jeg spare også sammen til en MacBook, så vi må se om jeg nogensinde når mine mål... XD

Så har jeg også fået min dejlige computer hjem igen! :-D Er så glad, så nu kan i forhåbentlig snart få nogle billeder. Jeg fik lavet en rigtig flot tegning i fysik i fredags, som jeg gerne vil vise jer. (-; Glæd jer! 

I går, var jeg på stranden sammen med Katja, Jeppe, Bibi, Emma, Diana, Jesper, Mads, Andreas og Amanda. Det var rigtig hyggeligt, men Katja og jeg blev desværre nødt til at gå tidligt fordi hun skulle på arbejde, og hun skulle betale min billet så.... Vi mødte nogle andre fra min klasse på vej til toget, så det var lidt trist. )-: Var så ude at spise hos min fars fætter og hans kone i går aftes, hvor jeg fik mig et skønt grineflip over ordet "repremante". Jeg ved ikke om det er stavet ordenligt, men det var virkelig sjovt i hvert fald. :-D 

I dag har jeg ordnet fuglebadet udenfor og været sammen med Ida hele eftermiddagen. Jeg underholdte hende mens hun ryddede op på værelset og gik i bad og så klippede hun mit pandehår, hvilket jeg var lidt spændt på, eftersom det er første gang hun klipper andre... Men det er blevet fint nok. (-; 
Til aften kom faster Lene, onkel Leif, farmor, mormor og min kusines søn. Det var rigtig hyggeligt også. (-: 

Men jeg vil nu smutte i seng, eller i hvert fald gå ovenpå og gøre klar til at smutte i seng. (-; 

1 kommentar:

  1. Nu har jeg selv et Canon 1000D og det er et fantatisk Spejlrefleks. Så hvis du vil give det lidt mere for et 1000D vil du ikke fortryde det :)

    Knus
    //livet-som-christina.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv kommentar: