torsdag den 21. juni 2012

Bregentved, here I come

Hi guys, undskyld jeg ikke har blogget de sidste dage, men der har ikke rigtig været noget at blogge om... Men i går sov jeg hos Ida, sammen med Narwan og Ida Ipsen, var der fra kl. 21. ca til kl. 01, eller der omkring og så blev hun hentet. Det var rigtig hyggeligt, vi fik snakket lidt og set film. (-: 

I dag har jeg været til ponygamestræning med Ida og nogle fra Stevns Rideklub. Det var mega sjovt, og der var virkelig fart over feltet!! Når jeg skulle ned og samle ting op som jeg havde tabt, skulle jeg jo op igen. Og Faustino stod med rumpen til de andre heste i den anden ende og så da jeg fik fode i bøjlen vendte han bare rundt i fuld galop på vej ned til de andre med mig hængende på siden eller over halsen. XD Det var sjovt, men sgu også lidt halvfarligt! Jeg havde ingen kontrol over noget som helst! Har desværre ingen billeder eller videoer....

Håber i har det godt!

Hvad har i lavet i dag? 
Kender i det, når man ikke har kontrol over tingene? XD¨
Har i nogle idéer til indlæg? 

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: