onsdag den 27. juni 2012

jeg har det med ikke at kunne overskue ting...

Hey chicks. 
Jeg vil starte med at sige, at grunden til jeg ikke får blogget så meget er at der ikke lige er noget at blogge om. Det er lidt det samme igen og igen... Men jeg vil da lige skrive lidt nu. 

Jeg har fået købt alt ind til Bregentved nu, mangler bare et rødt underlag som skal købes i morgen i Køge. Fik købt ridehandskerne i dag og jeg er efterhånden ved at være meget spændt på, hvor meget jeg skylder min mor, i forhold til min løn som tjekker ind d. 1.... Tror i hvert fald vi er oppe omkring 5-600 kr. Og så underlaget koster næsten 300... Vi må se. 
Nu er jeg også nødt til at lægge planer for dagene indtil fredag. Det vil så sige i morgen. Jeg skal til Køge med mor og Rasmus, så skal jeg vaske og pudse udstyr og så til dimission og have mit afgangsbevis. Jeg ville ellers gerne nå at ride, men gider sgu heller ikke stå SÅ tidligt op. Jeg må gå en tur med ham eller noget. 

Jeg skal også have pakket en taske til Bregentved i dag, og en anden taske til Polen. Det er virkelig uoverskueligt for mig det her. Jeg har ikke nok tøj jo! Orh - stres! 

Og nå ja, i går besøgte mor og jeg mormor, og mine skønne kusiner Ida og Christina og moster Bente kom også, så dem fik jeg også snakket med. Pigerne og jeg gik lidt i barndom og begyndte at tømre lidt:


TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: