mandag den 18. juni 2012

Sommerland Sjælland

I går var jeg jo i Sommerland Sjælland med familien. Det var super hyggeligt! Jeg fik snakket med min kusine, Maria, og fik taget os nogle kusine-ture i forlystelserne! Rigtig sjovt! Haha, det skal lige siges at hun er gift og har en søn på 4, bare så i ikke tror hun er på alder med mig, men det var sjovt. (-;

Men her kommer alle billederne: 







































Var sammen med Ida om aftenen, efter vi var kommet hjem, hvor vi fik snakket en masse og så sov hun her, så hun tog hjem her i dag ved 12-tiden. Siden har jeg øvet engelsk, en lille smule kun, og læst og set lidt fjernsyn og spist... igen, og sådan noget forskellige ting. Uh nå ja! Når jeg skal til Bregentved skal mit katalognr. stå på hovedtøjet så jeg fik langt om længe min idé i hovedet til at lykkes på computeren! 
Det er bare så flot! Jeg havde nogle problemer med at få tallet til at være så stort, og samtidig have baggrunden hel. Men det lykkedes! :-D

TAKE CARE


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: