onsdag den 15. august 2012

Brøderup Ungdomsskole 12/13

Hey guys! Så er det i dag! Det er sååå vildt jo! Det jeg har gået og glædet mig til de sidste 5 år sker i dag! 
Jeg er sikker på det bliver en helt fantastisk dag, lige nu er jeg total spændt, og nervøs men også lidt skræmt og bange, for at jeg skal ud i noget helt nyt, og så ikke engang har min familie til at støtte mig. Vores mobiler og internet bliver snuppet den første uge, så hvis der er nogle af jer der er super søde, kunne i skrive et brev til mig. (-; Nanna Kildemose Nielsen, nr. 33, Karlshøj 40, 4733 Tappernøje. :-D 

Jeg får btw nok ikke blogget så meget i hvert fald den næste uge pga. intet internet, men jeg har lavet nogle planlagte indlæg til jer. (-;

Håber i får et fedt år alle sammen! Xoxo


TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: