tirsdag den 4. september 2012

Weekend på BU

Hey piger! Jeg har jo tilbragt weekenden her på Brøderup Ungdomsskole, og det var så fedt!
Jeg er sååå ked jeg ikke har fået taget nogle billeder af skolen eller noget, men mobilerne skal være på værelset og gangene, og jeg har ikke noget kamera med. Men jeg har fundet nogle af skolens billeder, som i kan se. (-;


Vores utrolig kiksede husgruppebillede med mig lige i centrum selvfølgelig. -.-



Og så lidt hverdagsbilleder.


Introdagene. <3

Og så fik jeg også en skøøn ridetur i dag, på en af BUs heste. En hoppe ved navn Brisinge, hun er rigtig sød!  Jeg må få taget et billede af hende engang. I aften er der rundvisning og "skræmmemøde" for nogle kommende elever, det er helt underligt... Vi er jo selv kun lige startet! -.- 

Men jeg må også hellere smutte nu, jeg skal have lavet nogle lektier inden jeg skal ned i hallen og spille volley kl. 19.30. :-D 

Går det godt, hvad har du lavet i dag?
Hvad synes i om billederne? 

TAKE CARE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: