lørdag den 22. december 2012

Jul jul jul jul

Hey peps, er I i julehumør? Det er jeg! Eller det var jeg indtil i torsdags, men jeg prøver at få det tilbage med en masse julemusik. Vi havde juletræsfest på BU i torsdags, det var så fedt! Og vi var ude at gå med lanterner og alt muligt. 

 Juleafslutning 53.JPG
Juleafslutning 74.JPG

I onsdags var der ridetræf, som hele ridetræfsholdet har arbejdet på siden i sommers, og det gik rigtig godt! Mit hold vandt til ponygames og jeg blev nr. 5, ud af 6 placerede og i alt 14 deltagende i springkonkurrencen, på en af skolens heste, som jeg kun havde redet på én enkel gang inden! Så det er jeg ret stolt over! 

 Rideopvisning 103.JPG
Rideopvisning 128.JPG

Rideopvisning 172.JPG

Håber i har det godt allesammen, og nyder julen! Nu står den på juleferie for mig.
Glædelig 22. december! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: