søndag den 9. december 2012

Sneee!!

Hej venner. Så fik jeg lige tid og lyst til endnu et indlæg.
Jeg har det for vildt på efterskolen med sne, sneboldkampe, jul, gaver og en masse skønne venner!
Vi har kun været 14 i weekenden, og det har været mega hyggeligt. 

Der er også en masse sneboldkampe i øjeblikket og jeg har været så heldig at gøre mig godt og grundigt bemærket, så jeg ender altid med at få en masse vaskere og bare blive rullet 20 gange eller sådan noget. Og det er altså sådan at jeg kan se en flok drenge står og kigger på mig, og så deler de sig sådan ud og kommer tættere hen mod mig og så kan jeg ligesom godt se hvor det bærer hen af... Og der er ikke så meget at stille op når det er 4-5 drenge. XD Men det er sjovt nok! Jeg beder jo lidt selv om det. (-;




Ligger i øjeblikket og hører julemusik med Line, og slapper bare af. Der er bare omkring 30 grader herinde. XD Uh uh uh! Jeg synes også lige i skal se hvad vi foretog os i morges kl. 10. :-D


Hvis ikke man kan se videoen så gik vi ud og rullede os i sneen. XD

Kys kys!

Line, Klærke og mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: