torsdag den 29. marts 2012

Blå bog... XD

Synes dagen i dag har været okay. (-: 
Startede ud med en cykeltur over til Ida i morges, vi lukkede de søde heste ud og cyklede så til skole. Der stod den på 1x dansk, 1x tysk, 2x engelsk, 1x klassens tid, 2x dansk. Det gik fint nok alt sammen. I den første dansktime, lavede vi billedeanalyse, jeg var sammen med Maria. I tysk, hørte vi og oversatte en tekst om Ben Johnson som var dopet til OL, og i engelsktimerne var folk inde og fremlægge dispositioner, hvilket jeg ikke nåede, så det må jeg gøre efter påske. Og jeg kan sådan set godt det jeg skal sige, det varer bare kun 3 minutter, hvor det skal varer 5... ikke så godt, men jeg behøver ikke koncentrere mig om det i ferien. Den skal bare nydes! Så mens folk var inde og fremlægge lavede vi andre Blå Bog om dem, hvor vi skrive sjove ting ned om dem, som fx "3 ting på en øde ø:", "Den fremtidige..." og "Største bommert:" Det er virkelig sjovt, at sidde og snakke om... Lige indtil man skal gå udenfor døren og alle skal snakke om en selv. XD Det er ikke så fedt. :-D Men så mens vi sidder og snakker om at en eller anden, jeg kan ikke huske hvem det var, skulle være den fremtidige... får Anne afsløret at jeg bliver den fremtidige præst??! OMG, hvad fanden har de så ellers lavet? XD I klassen tid fik vi kage og fortsatte med blå bog, og så i dansk skulle vi fremlægge vores reklameanalyser, og det gik super godt, den ville have været til et 10-tal, så det er jo fint. :-D Vi havde en reklame for Schwarzkopf hårfarve. (-; Det var ret sjovt at lave det. (-: 

Efter skole spillede vi lidt Foursquare og så cyklede Ida og jeg hjem, hvor vi jo nærmest fløj fordi der var så meget medvind! :-D Det var bare lækkert!! Så gik vi lige ind og jeg så den kjole hun skal have på til min brors konfirmation, og så gik vi ud og jeg fik muget ud og så gik vi ud og skød med bue og pil, og det var stadig sjovt! :-D Haha, så fik jeg den idé at vi kunne finde et træ, kravle op i det, og vente til der kom en fugl og satte sig på jorden og så skyde efter det?! XD (Vi har selv lavet buen og pilene, så der ville nok ikke ske noget. (-; Men vi fandt et træ og jeg kom med meget besvær op i det, og da jeg skulle ned, efter at have skudt igennem to grene jeg sigtede efter, fordi der ikke kom nogle fugle XD) hoppede jeg ned og havde så utrolig meget besvær med at komme op igen, fordi Ida fik mig til at grine og så hang jeg totalt kejtet så det gjorde det bare endnu værre! 
Men vi kom op og ned og så gik vi ind igen, og vi tog så Idas crosser hjem til mig og spillede klaver, skød med en rigtig bue og en rigtig pil ude i haven og i stalden, for det blæsede for meget udenfor. (-; Vi har en rigtig bue og pil herhjemme, eller nu har vi ikke pilen mere, den er gået i stykker... -.-

Men så spiste Ida med, og bagefter tog vi over til Ida på crosseren igen, lukkede de dejlige heste ind og så hentede far mig, for der var ALT for meget modvind på cykel. XD 

Nu skal jeg så snart i bad, og det er bare så rart at tænke på at vi har ferie efter i morgen. :-D Jaaaa! 
-Det minder mig om at jeg skal have læst en bog færdig til på onsdag...  

Håber jeres dag har været bare halvt så sjov som min! (-; 
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: