fredag den 30. marts 2012

Påskeferie!! :-D

Så er den sidste dag inden ferien endelig forbi! :-D I skolen havde vi naturfag hele dagen hvor vores lærer læste op fra et papir det meste af tiden, i 5 leksioner af 3 kvarter. Jeg har nu ret ondt i ryggen fordi vi sidder på nogle stole uden ryglæn, så det er lidt irriterende. Efter skole tog jeg bare hjem, hvor jeg læste, jeg er nemlig kommet godt igang med min bog igen, The Lying Game, og har nu læst ca. 2/3 og regner med snart at blive færdig, for man får hurtigt læst de kapitler når de er så korte! (-;
Klokken 18. kørte far mig over til Ida, hvor vi lukkede de søde heste ind, Mille, Freja og Faustino. (-: så kørte han mig på arbejde på LAKI, hvor jeg så lige har fået fri. (-: Der var mange mennesker i dag, men jeg kunne følge nogenlunde med. (-;
Jeg fik også mad og suppe og lidt forskelligt, så det var jo fint nok. (-;
Nu sidder jeg bare på mit værelse i nattøj, i min seng og spiser slik og hører musik... men jeg er nødt til at gå ned og hente noget at drikke, jeg er meeeget tørstig nu! XD

I morgen skal jeg bare sove længe og slappe af! Og sikkert også spise resterne af mit slik! Jeg elsker altså slik der er 1-2 dage gammelt! :-D Det smager så godt. (-; Nogle der er enige? XD

Sov godt mennesker. (-:
-Nanse.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: