lørdag den 31. marts 2012

Ingenting blev til hårdt arbejde!

Jeg kunne sove længe i morges! Hvor var det rart, bortset fra jeg vågnede pga. af en væmmelig drøm, men alligevel følte jeg at jeg havde fået sovet ordenligt ud, for første gang i et godt stykke tid. (-: Jeg vågnede kl. 8.30 eller 7.30, det kan jeg ikke huske, men jeg ha rikke alvet ret meget andet det første af dagen, end at læse i min bog, Lying Game, som jeg nu er færdig med, så nu kan Ida-musen (min kusine) låne den når hun kommer. (-; Jeg har været på computeren og har fået sæson 2 af Pretty Little Liars færdig og neeeej hvor slutter den forfærdeligt! Specielt fordi jeg ved et uheld fik læst en artikel på internettet, hvor der stod hvem A er!! (Det er måske lidt sort snak for folk der ikke har set det, men eeeh... (-;) Ej, hvor blev jeg irriteret på mig selv, men fuck hvor var det skræmmende det sidste afsnit. (-:
Men så da klokken blev 18.00 var jeg nødt til at tage en vagt for Hanna, fordi hun skulle pakke kuffert til på mandag, og det er hun åbenbart 2 dage om at gøre... :-S Så far kørte mig over til hestene, som vi fik lukket ind og så kørte han mig på arbejde.
Der var virkelig mange mennesker, så jeg havde ikke et øjebliks pause! Jeg er godt nok træt nu, og jeg var først færdig 22.10, hvor jeg normalt er færdig mellem 20.30 og 21.30... Så det var en lang og hård aften.
Men nu skal jeg bare slappe af og sove og nyde at jeg får nogle ekstra penge pga. nogle ekstra vagter. :-D

Hov, jeg har forresten også fået løn i dag!! :-D Eller det var i går, men det er lige meget. XD Ved ikke helt præcist hvor meget jeg har fået, men jeg har de sidste par måneder fået 374,- så det er fint nok. (-:

-Godnat verden. (-; -Jeg håber alle har haft en dejlig dag? (-:
Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: