torsdag den 15. marts 2012

Dagligdag...

I dag, har været en ganske almindelig torsdag... O-:
Jeg stod op, lukkede heste ud, cyklede i skole, og så stod den på arbejde... 1x dansk, 1x tysk, 2x engelsk, 1x klassen time og 2x dansk igen. Vi lavede ikke det helt store i nogle af timerne, undtagen i dansk. Den første time blev brugt på læseprøve og de to sidste på diktat. :-/ Læseprøven fik jeg 7 i, tror jeg nok. (-: Og diktaten har vi ikke fået. Men vi fik nogle andre prøver også. Der var to læseprøver og en diktat. Gamle ting. Men i læseprøverne fik jeg to 4-taller, men det var også fordi jeg ikke noget 2 hele opgaver i begge to, men i dikaten fik jeg da heldigvis 10. :-D

Efter skole, cyklede jeg over til pruhesten, og fik muget ud, der var ikke så meget, og nu har jeg lavet et løfte til mig selv om at jeg cykler over hver dag efter skole og muger den smule ud der er, så det ikke bliver så meget af gangen. Men der kommer jo selvfølgelig nogle dage jeg skal noget efter skole, men så springer jeg udmugningen over der. (-;

Så cyklede jeg hjem og fik noget mad, og så PLL igen, sæson 2. Den er virkelig god, i skal virkelig se den! Kan klart anbefales. :-D

Da klokken blev 18, tog vi over og lukkede heste ind, og derefter kørte vi hjem igen, og kl. 19 tog mor og mig i Roklubben og trænede i en halv times tid. (-: Det var rart at træne igen! (-:

Nu må jeg også hellere se at komme i seng.
Nat nat, bloggen.
-Nanna. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: