søndag den 18. marts 2012

Lige hurtigt! (-:

Ja, nu fik jeg ikke blogget i går så det bliver lige kort: Vi havde naturfag hele dagen og havde fri 12.45. Så gik Ida og jeg op på torvet og ind i Matas, fordi hun skulle have noget creme og en bronzepudder. Vi gik derefter hen til springvandet og satte os på en af bænkene og snakkede. Hendes mor, skulle hente os dér, men så kom Narwan og Louise, fra vores klasse hen og de slog sig også ned og så snakkede vi og sang We will rock you midt på torvet i fuld offentlighed med rytme og det hele, så det var bare super fedt! :-D
Narwan gik hjem lidt efter og så kom vores tysklærer kørende ude på vejen, og så råber Louise: "Der er Dorthe P (Poulsen), men hun sagde kun P. :-D Jeg tænker bare hvad fanden og ser så Dorthe i bilen. Så begynde hende og Ida at lave en rap om Dorthe P med noget remix af nogle sange og lidt forskelligt! :-D
Så blev mig og Ida hentet og Lousie gik hjem, og da vi kom hjem til Ida red vi en tur og det var rigtig hyggeligt! Det er meget længe siden vi har redet tur sammen. Men på vej hjem, galoperede vi i rabatten, og så var vi nødt til at ride udenom en bil der holdt i vejkanten, men jeg havde (jeg red forrest) godt set at der kom en bil i mod os også! Jeg turde ikke dreje ind på marken, af frygt for at han ville miste balancen og skvatte, så jeg red videre i frygt for bilen. Jeg fik presset Faustino ind til siden lige da bilen kørte forbi, men Ida var bag mig og lidt længere ude, så bilen var kun en halv meter fra hende! O-: Fuck, hvor blev vi forskrækkede! Også fordi bilen ikke engang bremsede ned!? Men vi kom sikkert hjem i skridt, og mugede så ud derefter. Eller jeg mugede ud i alle tre bokse, mens Ida arbejdede og så hørte vi The Voice. :-D

I dag vågnede jeg lidt sent, for jeg skulle have springundervisning kl. 10 på min træners egen bane, og jeg vågnede halv 9. STRESS tænker man så, når man skal nå at have morgenmad, tøj på, sætte trailer på bilen, køre over til hesten, gøre den klar, læsse den og udstyr, køre derover og varme op, inden kl. 10! Men vi nåede det! :-D Faustino var bare ikke særlig samarbejdsvillig i dag, det var ret irriterende, men vi var oppe at springe et spring på en meter, og kom over det to gange, og så en lav vandgrav. (-;

Her til aften var vi til fødselsdag med min fars fætter, og det var super hyggeligt. Fik snakket med dem alle og hygget lidt med grandkusinen også. (-: <3 Og så var det også super lækker mad vi fik! Flæskesteg, med kartofler, sovs, grøntsager og chips. :-D Og til dessert var der jordbærgrød. :-D Mums! d-:

Og jeg vil igen i morgen prøve at overtale mine forældre at købe en MacBook til mig, når jeg skal på gymnasiet, for så holder min Packard Bell altså ikke længere, i hurtighed. -.-'

Men det tager vi til den tid. (-:
Godnat bloggen. (-:
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: