torsdag den 1. marts 2012

Projektopgave, igen. (-: OG LØN! :-D

Så er der gået nogle flere timer, hvor vi har skrevet projektopgave, og det går faktisk okay. (-: Vi har snakket med Ida i dag!! :-D Over facebooks videoopkalds halløj. XD Det var fedt lige at snakke med hende, selvom forbindelsen var mega dårlig! )-: Men vi regner med at arbejde hjemme i morgen, hvor vi kan bruge vores egne computere, for der er forbindelsen bedre og vi er mere vant til at skrive på dem. (-:
Og derfor havde jeg taget min computer med i dag, og et internet stik, så jeg kunne få internet. Men så havde jeg selvfølgelig taget den forkerte pinkode med?! DX fuck mit liv. Så jeg var nødt til at bruge skolens computer alligevel. ;-/

Og så har jeg fået løn for februar måned! :-D Yaaaay! Jeg har nu i alt 980 kr. på min konto, og JA det er altså meget for mig! XD Så nu skal jeg have købt en jump in dragt når jeg kommer hjem! :-D Jeg glæder mig!! :-D

Og nu sidder jeg og venter på at bussen kommer. Den kommer om en halv time, så jeg vil nok sidde og hygge mig lidt på computeren. (-:

Men jeg smutter nu. (-:
-Blogger nok igen i aften. (-;



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: