fredag den 2. marts 2012

Forår! :-D

Vejret er jo bare helt fantastisk i dag! :-D Camilla og jeg valgte at arbejde på vores projektopgave der hjemme i dag, fordi vi kan bruge vores egne computere, og vi har været godt i gang det meste af dagen siden kl. 9 i morgen. (-: Hele vores rapport er nu på næsten 10 sider, så vi har faktisk skrevet lidt over halvdelen! Så vi mangler meget endnu, i forhold til at vi er ved at løbe tør for stof... -.- Det er ikke så godt, men vi leder. Og vi sidder nu på mit værelse, på mit bord, med benene ud af vinduet, og nyder solskinsvejret, selvom vi er indenfor. :-D Vi hører musik, JB lige i øjeblikket, og har det hyggeligt med Ice Tea og lidt forskelligt. :-D Vi har også været udenfor, i mit tilfælde i shorts og top, og hoppet på trampolin. (-: Det var så lækkert at kunne være udenfor uden at have overmeget tøj på. :-D

Og jeg skrev jo i går at jeg ville blogge senere, men der var ikke lige noget at blogge om, udover at jeg fik bestilt en Jump in dragt! :-D Og den kommer måske i morgen ellers så senest på mandag. :-D Jeg glæder mig s meget! -Men nu står min konto så også næsten i minus. XD Hehe, men den er pengene værd, håber jeg! (-:

-Men jeg må hellere smutte nu, og se om jeg kan få skrevet lidt mere i opgaven. (-;
-Blogger MÅSKE igen, senere. (-;
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: