søndag den 18. marts 2012

Ridning i regnvejr. (-:

Er lige kommet hjem fra hesten, og sidder nu og spiser mig tyk i tortilla chips. d-:' Uuuum, de smager bare så godt! Dem med salt. (-;
Men jeg red sammen med Ida på ridebanen. Hun havde selv lige harvet den, så den var super god at ride på, men selvfølgelig skulle det regne. Det var værst da vi skridtede af.
Men vi trænede begge to dressur, og jeg øvede at få Faustino til at gå lige, hvilket ikke gik så godt, og det skal lige siges at han jo har været travhest og har været vant til kun at gå venstre om, så hans balance er elendig! Men jeg havde indspændinger på og i skridt gik det meget godt, der søgte han selv ned og gik pænt rundt på volterne, men jeg kunne godt mærke at mine ben ikke var i form til koncentreret dressurtræning. Og da vi var færdige, fandt jeg ud af at vi kun havde trænet en halv time. -.- vi plejer normalt at tage en time, men det blev kun halvdelen i dag så. (-; Jeg galoperede kun ganske lidt, fordi det jo regnede og banen blev mere og mere glat, og hans balance er endnu slemmere når han har indspændinger på, så jeg kunne heller ikke holde ham samlet på langsiden, så det gik jo slet ikke. Men trav på venstre volte gik også meget godt, fordi det jo er den volte han altid har gået på, hvor i mod, han skyder skulderen helt ekstremt på højre volte. Det er SÅ irriterende!

Men udover de små ting, han har svært ved pga. han har løbet travløb, gik han super godt! :-D

-Der vil forhåbentlig komme en video, med lidt trav. Men fordi min mobil ikke vil sluttes til computeren og videoen ikke vil på youtube, har jeg lidt problemer. (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: