mandag den 19. marts 2012

Nutella!

Skolen var fin nok i dag. Vi lagde ud med 1x matematik, 1x samfundsfag, 2x tysk, 2x idræt og 1x engelsk at last! Matematik havde vi om rentes rente, og jeg tror endelig jeg fattede det! :-D I samfundsfag besvarede vi nogle spørgsmål om kultur, i den første tysktime, havde vi fritime, mens vi fik karaktere for vores projektopgave! :-D Altså vi havde ikke nogen lære, og så blev grupperne kaldt ud, en efter en og fik kommentare og karakter. Min gruppe var den første... Og vi fik 10! :-D Det er jeg sgu til freds med i forhold til at Ida var i Australien da vi lavede det. (-;

Men så da der var nogle stykker der havde fået deres karaktere gik vi ud og spillede Foursquare, eller Ost som københavnerne kalder det. XD Det er vi begyndt at spille igen, det er ret sjovt og det er super lækkert at der er så mange med. :-D
I idræt spillede vi volleyball, og det gik ret godt faktisk, mit hold tabte kun med 2 mål. (-; Men det er også første gang vi spiller, så det er okay. (-:

I engelsk lavede vi disposition om Guns and violence, som er vores emne i øjeblikket. :-/ Det kan jeg ikke lide, jeg synes der er for mange svære ord med. )-:

Efter skole gik Ida, Maria, Narwan, Ida Ipsen, Louise og jegud og spiller Foursquare igen, og det var så sjovt! :-D Men så skulle Narwan til fransk, Maria skulle med bussen, Louise skulle hjem, og Ips skulle på arbejde. Men til sidst var det kun mig, Ida, Maria og Narwan, og så beder jeg Ida om at sparke bolden over til os, fordi den var kommet lidt langt væk og det tog for lang tid hvis hun skulle gå med den. Så sparker hun den selvfølgelig op på skolens tag! Og det er et fladt tag, som er meget ujævnt på toppen, så bolden bliver jo liggende! XD Hun var ikke så populær der... (-; Så var det Narwan smuttede til fransk, og vi forsøgte at kravle op på en meget lav mur for at se op på taget, men det kunne vi ikke fordi det buede nedad! -.- Så gik Maria, fordi hun skulle nå bussen, og Ida og jeg besluttede at hvis nogle spurgte i morgen, hvor bolden var... havde vi ingen anelse. XD (-;

Så cyklede vi hjem til Ida og hentede hendes klaverbog og så tog vi hendes crosser (firehjulet) hjem til mig. Lidt ulovligt, for vi fandt ud af at man skal være 16 og vi er 15, og man må ikke sidde to på, og så er der heller ikke nogen nummerplade... -.-' Fail! Men det gik. Da vi kom hjem til mig, bagte vi scones, og de smager bare godt! :-D Så tog vi crosseren hjem til Ida igen, fordi hun skulle være tidligt hjemme, og så lukkede vi de små heste ind og jeg blev hentet af mutti. (-:

Nu sidder jeg ellers bare og kigger lidt rundt på computeren helt alene på mit værelse, og har lige lavet matematik lektier. (-: Rart at være færdig. :-D

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: