tirsdag den 20. marts 2012

Arbejde...! :-D

Der er ikke sket det helt store i dag. Har faktisk ikke lavet noget hele eftermiddagen, udover at jeg mugede ud, efter vi fik fri, og jo i den sidste time, eller fra 12.45 til 13.55 var jeg sammen nogle veninder og venner til noget eksamenscafé som vores matematiklærer har lavet. Det har været rigtig godt, i dag var 2. og sidste gang, og vi har lavet forskellige øvelse, som vi kan bruge, hvis vi er ved at blive stressede. Vi fik også snakket omkring læseferien, som jo er snart... Jeg er begyndt at blive ret nervøs nu. eksamen nærmer sig med hastige skridt!! Hun gav os nogle idéer til hvordan vi bedst muligt kunne planlægge vores tid. Det var meget rart. (-:

Jeg cyklede hjem fra Ida af, og da jeg kom hjem, lavede jeg mig noget mad og gik ind og så Disney Channel og TV2. (-; Jeg har ikke lavet så meget andet, udover at lave aftensmad med mor, og så spise, og så gik der måske en time inden jeg skulle på arbejde. I aften var der privat selskab, så vi var to. Mig og min gode veninde Hanna, som jeg har kendt siden børnehaven. (-: <3
Vi fik tæmmet de tallerkner! XD Og glas, og bestik og spande osv... XD
Vi mødte kl. 19, og havde fri kl. 22. (-: Så smuttede jeg bare lige hurtigt i bad og nu blogger jeg, efter at have pakket taske og fundet tøj frem til i morgen.

-Men det er ret sent for mig, når jeg skal i skole i morgen, så jeg smutter. (-:
Godnat bloggen. (-: <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: