onsdag den 21. marts 2012

My legs hurts... )-:

Skolen var fin nok i dag. (-: Vejret har jo været helt fantastisk, så jeg cyklede over til Ida i morges og vi cyklede i skole. Vi havde 1x matematik, 2x historie og 3x tema, så det var fint nok. eller i de to sidste tematimer lavede vi engelsk disposition, som skal være færdig i morgen... Jeg dør! Og fremlægges på mandag og torsdag, jeg bliver begravet! -Med sten!!! Ej, det skal kun varer 5 minutter, men det lang tid, når jeg ikke rigtig kan finde nok at skrive om emnet. -.-
Men da klokken blev 13, fik vi lov til at spille Foursquare, så det havde vi det sjovt med indtil klokken blev 13.30, hvor vi havde fri. Mig og Ida cyklede hjem, eller hun cyklede på arbejde, men det ligger på vejen, og jeg mødte Rasmus, længere henne af vejen, hjem mod os, så han hoppede lige bagpå og så cyklede vi lidt hver. (-:
Da vi kom hjem smuttede jeg først ind i stuen: så fjernsyn, spiste og ordnede køkken. Så gik jeg op på værelset hvor jeg spiste nogle chips, en pose vampyr-vingummier og så tog jeg ud at løbe. Bare en tur op og ned af vores vej, og den er 500 meter hver vej, så ca. 1 km. Det er ikke ret meget men jeg løber ikke ret tit. (-;
Så slappede jeg ellers af, indtil klokken blev 17.30, hvor vi gik igang med at spise. Og klokken 17.55 ca. gik mor og jeg ud til bilen og så kørte vi først over til hestene og lukkede dem ind, sammen med Ida og så kørte hun mig på arbejde.

Der var sådan "midt i mellem" antal gæster, så det var passende. Jeg blev ikke stresset på noget tidspunkt, som jeg gør nogle gange, så det var rart. (-: Men så begynder kloakken ude i køkkenet at blive oversvømmet, så vandet løber bare ud på gulvet, så der var en kæmpe pøl. Panik. Kim (kokken og chefen)  ringer til en af tjenerne, som kommer og ordner det, men jeg kunne ikke bruge vasken, vandet eller opvaskemaskinen i 10 minutter til et kvarter ca. så jeg hjalp Kim med at tøre vandet op, og da alting var i orden igen fortsatte jeg.
Mine ben var også helt smadrede til sidst, og det er de stadig, så jeg glæder mig bare SÅ meget til at jeg kan ligge mig ned i min dejlige seng! <3

Men jeg får jo tjent nogle penge på det og det er det vigtigste. (-;

Uheldigvis, glemte jeg, som altid, at lave videre på min disposition herhjemme, så jeg føler mig lidt stresset nu, fordi den skal afleveres i morgen. Men jeg håber det går. Og jeg havde også tænkt mig at læse nogle af de artikler vi fik i historie og lave opgaverne til, men det har jeg også glemt. Det er virkelig ikke særlig godt... -.-'

Men jeg må bare klø på i morgen. (-:
Godnat bloggen.
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: