fredag den 23. marts 2012

X-factor!

Nu sidder jeg har lige set første del af X-factor finalen 2012, og jeg er sååå meget med Line!! :-D Hun har udviklet sig så utroligt meget og synger helt fantastisk!! :-D

Hvem synes i skal vinde? -Giv jeres rækkefølge? (-;
Min: 1. plads: Line, 2. plads: Ida og 3. plads: Sveinur.

Nå, men jeg vil lige fortælle kort om min dag, for der er ikke sket det helt store. Jeg havde naturfag hele dagen, fra kl. 8.00 til kl. 12.45, og det gik ret hurtigt, for vi lavede ikke ret meget. Vi aflæste noget på en maskine, i 1½ time, og i den sidste lektion lavede vi en test på computeren. Efter skole hentede mor mig og Rasmus og så kørte vi til Næstved Storcenter, fordi jeg nu endelig kunne få min dejlige computer tilbage!! :-D <3 Det er så rart at have en ordenlig computer, som er hurtig, kan sluttes til min mobil. :-D <3 Loooove! Og så er skærmen blevet helt ren, fordi den sikkert er skiftet. (-;

I morgen får vi besøg af familien, vi skal holde Rasmus' fødselsdag. Han havde fødselsdag d. 20. (-; De kommer klokken 18, så det er ikke sikkert at jeg får blogget der. (-:

Men nu går X-factor igang igen, så jeg smutter. (-;
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: