lørdag den 24. marts 2012

Design. (-;

Så er designet på bloggen lige blevet ændret, efter lidt slåskampe med computeren. XD
Nogle gange begyndte den bare at fryse på denne side, så den ikke reagerede overhovedet, men på facebook gik det fint nok? (-: Nå men hvad synes i? (-: Jeg synes det trængte til lidt farve, men jeg bliver sikkert træt af dette design i længden, men så må jeg jo bare ændre det igen... -.-

-Nå, men var der nogle der så X-factor i går? (-: Er lidt ked af at Line ikke vandt, men Ida synger også helt fantastisk og har en meget færdig og speciel stemme. (-: Så det er okay. (-;

Jeg ville gerne have været ovre og muge ud i dag, men jeg skal cykle derover, og selvom der ikke er ret langt, så det er mega koldt! Og så har jeg også lige været i bad, fordi vi skal have gæster senere, som jeg også skrev i går. (-: Så gider jeg ikke over og lugte af hest så jeg skal i bad igen. d-:'

Men jeg har fået ryddet op på mit værelse! :-D Det er stort, for jeg har både ordnet mine skoleting, gamle papirer og hæfter og sådan, og så har jeg støvsuget og støvet (næsten) helt af! (-: Der bliver meget sjællent støvet af på mit værelse, og det er støvsugeren der klarer det, for nogle gange render der stankelben rundt i loftet, ja I know, meget klamt! Så fandt jeg en gammel bog, Heartland #1, som jeg læste for lang tid siden, jeg nåede kun til 4, som jeg kom halvt ind i, så gad jeg ikke mere. XD
Og i øjeblikket går det bare ikke ret godt for mig, med at læse bøger... -.- Jeg startede med at læse Stormfulde Højder, men da jeg gik død i den var jeg mest på computer de gange jeg havde tid til at læse og jeg kunne bare ikke komme igang igen. Så gik jeg i gang med en anden bog som jeg regnede med der var noget spænding i. Der har jeg så næsten læst halvdelen, men nu er jeg også gået død i den. Der sker ikke noget spændende i øjeblikket. )-: Så de ligger begge to på mit natbord og giver mig dårlig samvittighed. -.-

Vil lige fortælle om i morges også. (-;
Ida er i København hos sin søster, så jeg skulle lukke hestene ud, og jeg havde givet Freja og Faustino træktov i grimen og lagt det over deres halse. Mille løber altid bare med, så hun får ingen grime på. Men ude i laden, var hvalsen tændt, så det larmede helt utroligt. Faustino gik først, men begyndte så at trav og jeg gik og havde fat i Freja, men hun løb så også, og så kom Mille bag mig. Men de løb så alle sammen ud til folden, men jeg løb jo selvfølgelig efter dem, for man ved aldrig med de heste! :-D Men mens jeg løb begyndte det at spænde heeelt vildt i mine lår!? Og jeg har prøvet det en gang før, men det var kun det ene lår? Det er virkelig mærkeligt, og det er som om at de bare trækker sig sammen. )-:

Og nu ligger jeg og skriver og hører musik. (-:
Blogger måske senere. (-;
-Nanse.

1 kommentar:

  1. Synes måske den grønne farve i designet er lidt for skrig grøn.. Men det kan godt skyldes, at min computer viser farver lidt mærkeligt af og til :-)
    Ellers synes jeg det er meget friskt :-)

    SvarSlet

Skriv kommentar: