mandag den 26. marts 2012

Ridning og varme! <3

Der kommer lige lidt fra i går,  jeg ikke fik sendt. ;-)
Det bliver kort for jeg ligger i min seng og burde faktisk sove... ;-) :

Vil ikke skrive så meget om skolen, det var fint nok i dag. :-) Efter skole cyklede jeg sammen med Ida hjem til hende. Vi fik skiftet tøj og så gik vi ud i stalden. Vi tog begge en strigle, en hovrenser, vores hovedtøj og i mit tilfælde også mine leggings. ;-) Så gik vi ud til folden og sadlede hestene op... Godt nok uden sadlen. Vi valgte bare at tuller lidt rundt i dag. :-) Vi stillede to små spring op og lagde nogle bomme ud og så varmede vi op. :-) vi startede på bommene i skridt og trav og så begyndte vi efterhånden på springene som vi lavede højere og højere. :-) Så hoppede vi af og bandt knuder på tøjlen og så løssprang vi dem. De var begge to oppe at springe 90 cm. :-)
Så skridtede vi dem og sad op igen og sprang lige et par slutspring. :-)
Undervejs i ridningen fik vi også knækket to "bomme". Men træet var også lidt råddent. ;-)

Bagefter mugede jeg lige hurtigt ud og så cyklede jeg hjem. :-) Der lavede jeg ikke så meget, så ikke mere om det. Da det var ved at blive mørkt cyklede jeg over til Ida igen, efter at have gået tur med Zimba, og så lukkede vi hestene ind. Jeg cyklede hjem igen og far kom lidt senere og så så vi "Hvem vil være millionær" :-).

Nu har jeg lige været i bad og pakket taske til i morgen og har fundet tøj, så jeg må hellere så at falde i søvn. ;-)

Nightnight the blog. ;-)
-Nanse. <3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: