mandag den 12. marts 2012

... XD

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive som overskrift. Der er ikke sket det helt store i dag. :-)

Det var meningen jeg skulle have muget udvi dag og jeg skulle også have været til springtræning. Men fordi jeg har haft ondt i maven hele dagen, er det blevet udskudt til i morgen. Og så er der heller ikke nogen vej uden om i morgen. Men det skal jo gøres. :-)

Så efter skole tog Ida med hjem til mig og så spiste vi is... IGEN! :-D

Og så så vi PLL igen og så var det blevet tid til at lukke hestene ind. Så mor kørte os derover og fik ordnet det.
Springningen var desværre blevet aflyst fordi træneren var syg. :-( Øvøv!

Men i skoledagen bestod af 1x matematik, 1x samfundsfag, 2x tysk, 2x idræt, 1x engelsk. Samfundsfag og tysk var ikke så spændende. Jeg kan ikke lide de fag, men matemarik var godt nok. :-) Idræt var også sjovt. Vi spillede hockey og det gik faktisk super godt i dag fordi vi spillede i hele hallen, hvor vi de andre gange kun har spillet på halvdelen. :-) Jeg fik også lavet et lidt uheldigt styrt, fordi jeg havde lidt glatte strømper på og så smuttede benene lige. XD Fail! Men det gik godt ellers. :-D

Nu sidder jeg og glor "Hvem vil være millionær?" med mor og far. :-) Skal snart i bad og så skal jeg op og rette min tyskstil som er til i dag... :-/ Det magter jeg ikke... :-)

-Nanse. <3 :-)


1 kommentar:

  1. Super fin blog du har! (:
    Kig gerne forbi min: http://amfunder.blogspot.com/

    - Amf..

    SvarSlet

Skriv kommentar: