søndag den 11. marts 2012

Weekendens afslutning...

I morges vågnede Ida og jeg kl. 9.30, ca. (-: Vi lå lidt i sengen og bare hvilede os og læste lidt og da den blev lidt i 10, gik vi ned og fik morgenmad. Den bestod af rundstykker og kakao. d-: Derefter gik vi op og fik tøj på, og så kørte mor os over til hestene, så vi fik lukket dem ud. Og der var klokken halv 11, så det var også lidt sent.. :-/ Men de kom ud og mor og jeg kørte hjem igen. Så gik jeg op på mit værelse, for at lave tysk stil, til i morgen. Jeg kunne ikke rigtig koncentrere mig, så da jeg havde fået skrevet 50 ord, kun, så jeg et afsnit af PLL, eller to måske, men så fik jeg skrevet lidt mere, fordi min mor kom op og busted mig... XD Hun faldt i søvn i min seng, sammen med vovsen, og så var jeg ligesom nødt til at få lavet den. Men også fordi vi skulle kører over til min mormor kl. 14.30, og jeg nåede så også at blive færdig med den. (-: Men jeg glemte jo så lige at læse den igennem, inden jeg sendte den til min lærer... FAIL! Men jeg håber ikke der var så mange smuttere.

Så kørte vi over til mormor, hvor mine to kusiner og min moster også var. De havde været der siden i går, så det var super hyggeligt at se dem. Det var også længe siden jeg har været hos mormor fordi vi har haft den projektopgave kørende. Men jeg fik snakket med pigerne og min mor og moster fik planlagt nogle dage vi kunne være sammen i påsken og i sommerferien, så det bliver rigtig fedt! :-D <3<3

Nu har jeg set PLL igen, og fuuuuck det bliver spændende i næste afsnit!! :-D Men jeg har også lige fået lavet en engelskopgave der også er til i morgen, og jeg håber virkelig jeg har lavet rigtigt nu. (-: Men så starter den almindelige skole igen i morgen. Øvbøv. (-;

-Nanse. (-:

Nå ja og sorry der ikke har været billeder på de to sidste indlæg, men det er fordi computeren og mobilen ikke lige gider samarbejde. -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: