lørdag den 10. marts 2012

The best, all the way!

Dagen i dag er gået med at lukke hestene ud, hvilket kun tog 10 minutter, men så kørte vi lige op til farmor og besøgte hende. Min faster var der også, så jeg fik også snakket med hende. (-: Det var rigtig hyggeligt. Bagefter kørte vi hjem og jeg gik op og så Pretty Little Liars, hvor jeg nu er nået til episode 11 i sæson 2. :-D Og den er bare sååå spændende! :-D Da vi skulle lukke hestene ind, kørte Ida med hjem. (-: Eller vi skulle først til Store Heddinge, for at købe pizzaer (frysepizzaer). Så kørte vi hjem til mig og mig og Ida gik igang med at se sæson 1 af PLL færdig, som hun har lånt af mig. :-D Den er vi så færdige med nu, og mine forældre er kørt til noget karneval, hvor min mor var klædt ud som leopard og min far var safarijæger ting. Ida og jeg har så fået pizza og derefter is, så det har bare været super dejligt! :-D Jeg har måske lidt planer om at hive hende igennem et par afsnit af sæson 2 af PLL, hvis vi kan holde til det. :-D Det er lidt creepy at være alene hjemme, når det er sådan noget drama ting. XD

Men jeg smutter. (-:
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: