fredag den 9. marts 2012

Hård dag...

Jeg har sådan set været ret træt hele dagen synes jeg. Vi har skrevet engelsk stil hele dagen i skolen, og ellers har jeg bare snakket, ikke så meget, jeg har ikke rigtig haft overskud til at deltage i samtalerne, men jeg har da hørt efter. Efter skole tog jeg bussen, og jeg nåede den faktisk i dag! Sammen med Ida. (-; Jeg tog bare hjem og så gik jeg igang med at se Pretty Little Liars sæson 2. Den er viiiirkelig spændende! :-D Men den er også ved at blive lidt forvirrende, om hvem der "er med hvem" fordi mange af fyrerne, der spiller store roller, ligner altså hinanden! XD
Men da klokken blev 16, skrev Hanna, min barndomsveninde, og spurgte om jeg kunne tage hendes vagt på LAKI i aften... Og det var bare ikke det jeg gad! Men fordi jeg altid er så skide venlig sagde jeg ja, men selvfølgelig også for pengene! og tog den skide vagt. Også selvom jeg virkelig bare trængte til at ligge på sofaen derhjemme. Da mor kom hjem, kørte hende, mig og far over til Ida, og gik ind. De skulle sammen med Idas forældre bestille færgebilletter til Polen til sommer. Jeg så Pretty Little Liars sæson 1 sammen med Ida på hendes værelse og efter vi havde set det første afsnit færdigt gik vi ned og lukkede hestene ind. Så gik vi ind og op igen og så videre. Da klokken blev 18.15, kørte min mor mig op til LAKI og så vaskede jeg ellers op indtil kl. 21, ca. Så jeg var godt død da vi kørte over til Ida bagefter, for min mor og far fik kaffe derovre. Jeg gik igen op til Ida og så med, men den var lidt flad lige der, der skete ikke så meget, så til sidst var vi begge ved at falde i søvn, for vi ret trætte begge to.

Da vi kørte hjem skulle vi hente Rasmus i Store Heddinge, og da vi så endelig kom helt hjem gik jeg bare op på mit værelse og nu ligger jeg så og blogger. 

Godnat bloggen.
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: