torsdag den 8. marts 2012

Skøøn dag! :-D

Ja, det har faktisk været en ret spændende dag i dag, på lidt forskellige måde. XD ::

Jeg mødte kl. 8. på skolen, hvor vi skulle skrive et essay, og det fik vi lov til at bruge hele dagen på, os der fremlagde i går, eller skal fremlægge fredag. (-: Og jeg fremlagde jo i går. (-; Så jeg sad ovre på biblioteket sammen med 4 veninder, Ida, Narwan, Louise og Maria. Vi hyggede rigtig, snakkede, grinede og fik skrevet det essay. Da klokken blev 11, gik vi alle sammen ned i byen i SPAR og købte en pakke toastbrød og en bøtte nutella. d-:' Louise gav! ;-D
Så gik vi tilbage til skolen og fandt et rum hvor der ikke var andre, og vi kunne låse døren, så folk ikke kom ind og ville have noget af vores nutella og brød! XD Vi er lidt tykke. (-; Så vi delte brødet ud så vi kunne få 4 stykker hver og så smurte vi ellers bare nutella-madder! :-D 4 stykker! Det første en enkel skive og de 3 andre lavede vi alle sammen en sandwich hver: brød+nutella+brød+nutella+brød+nutella! :-D Det var lækkert! d-:' Ej til sidst, var det lidt ulækkert, da vi nærmest slikkede nutellabøtten. XD
Enkel. <3

Da vi havde spist det, fik vi ryddet op efter os, og så gik vi tilbage til biblioteket og Narwan og Louise fik skrevet deres essays færdige. (-: Da klokken så blev 14.40, begyndte jeg at pakke sammen, fordi jeg gerne ville nå bussen kl. 14.50. Og nu bliver det interessant! (-; Så siger jeg til Ida, da klokken er kvart i at den er 45 så vi nok skal pakke sammen og gå over i klassen og hente vores ting. "Okay så." siger hun og slukker computeren, og går lige så langsomt over til computerskabet og sætter den på plads. Jeg var begyndt at blive lidt stresset, for hvis vi ikke nåede den her bus, skulle vi vente til kl. 14. Så jeg går hurtigt over i klassen med Ida ca. 5-6 meter bag mig. Jeg får hurtigt pakket mine ting sammen, og da jeg kan se at Ida giver sig god tid siger jeg til hende at den nu er 48. "Nå, er den det?!" Så tager hun jakke på, men SÅ skal hun lige have en gulerod, og det var ikke fordi det gik så super stærkt for hende, og så spørger jeg om hun ikke kan gå samtidig med at hun spiser den. Jo, det kan hun da godt, men hun skal lige have nogle papirer ned i tasken også?! "Kan du ikke bare tage dem i tasken når vi kommer ind i bussen?!" spørger jeg meget stresset og irriteret... Nej, det kunne hun ikke, så da hun endelig er færdig skynder jeg mig ned til bussen, uden at kunne se den. Så jeg spørge nogle af de piger der sidder der, om rute 1 havde været der.... JA, DET HAVDE DEN!!! Jeg vender mig om, stirre på Ida:: "DIG!" D-:<

Vi går så over på biblioteket hvor Maria og Narwan stadig var, og så fortæller jeg hvorfor vi ikke nåede bussen, som der står længere oppe. Vi går alle 4 over i musiklokalet så Maria kan øve klaver, som hun skulle til senere. (-: Jeg sætter mig i vindueskarmen, og åbner vinduet, så jeg sidder halvt ude/inde, og så begynder jeg at læse i min "nye" bog, The Lying Game - Den enes død. Den er virkelig goood! :-D Det er forfatteren til Pretty Little Liars-serien, hvis der er nogle der kender den? :-D Jeg elsker den! Har hele sæson 1 på DVD. :-D


Nå men da klokken blev 13.45, begyndte vi, mig, Ida og Maria, i GOD TID at gøre os klar til at gå ud til bussen. :-D Maria kører også med den bus. (-; Vi tog tasker og jakker med ud og ventede så udenfor. Der var dejlig varmt inde i bussen, og da jeg stod af, skulle jeg gå en kilometer, for at komme hjem, af en lille vej,  så jeg tog min bog op og begyndte at læse igen! :-D Fik læst to kapitler og så tog jeg musik i ørene i stedet for. (-;

Da jeg kom hjem, satte jeg mig ved computeren og gik ind på facebook og fandt det link Ida havde sendt til mig, hvor jeg kunne se Pretty Little Liars sæson 2, fra episode 1 af. Jeg havde selv fundet mange sider, men der kunne man kun se fra episode 14 og sådan noget. -.-. Men jeg så op til 3 afsnit, og et stykke ind i 4'er men der begyndte den at hakke, og så droppede jeg det. Men det var godt nok spændende! Jeg elsker den serie! Skal bare ikke se den inden jeg skal sove. XD Jeg skal heller ikke læse i The Lying Game, inden jeg skal sove. XD Det gjorde jeg i går og det var ikke rart at ligge i mørke og bare tænke på at der lige pludselig kommer en fremmed bøhmand og tager fat i ens overarm, eller skulder eller noget! XD


Da klokken blev 17.45, gjorde jeg klar til at tage over til hestene og derefter på arbejde. Jeg skiftede tøj, og  gik så ned til far, som skulle køre mig. (-: Da vi kommer over til hestene, lægger jeg lidt halm ind til Faustino, henter en masse wrap som ryger op i hans høhæk, og så blander jeg hans mad: 200g. byg+200g. hvalset byg+vand+majsolie, normalt, som jeg ikke havde mere af. -.-. Så gik jeg sammen med Ida ud til folden og hentede de små hypheste. <3 (-: Vi fik lukket dem ind, og lige ordnet efter os, og så smuttede jeg på arbejde. 

Der var ikke så meget der skulle vaskes op, for mange af gæsterne skulle i biografen bagefter og se en eller andetn ny film og 2. verdenskrig som skulle være ret god. Men jeg har nu ikke tænkt mig at se den. Men jeg var hurtigt færdig, jeg var hjemme kl 20.45. :-D Og så fik jeg en lønseddel og en ny vagtplan med mig. :-D 

Det var sådan min dag. :-D Ret interessant, hvis jeg selv skal sige det. (-;

-Godbnat bloggen. <3
-Nanse. (-:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: