onsdag den 7. marts 2012

Projekt med pigerne!

Ja, undskyld at jeg ikke fik skrevet i går, men jeg tog over til Ida, da klokken var 15.45, ca. Jeg havde pakket min dyne, puder (3), nattøj og nogle andre ting, som jeg skulle bruge om aftenen og i dag. (-: Jeg havde min OnePiece Jump in på, den er endelig kommet!! :-D Og den er bare fantastisk! Nå, men jeg cyklede over til Ida med min skoletaske, en anden taske om og min computer. (-: Jeg kunne ikke have dynen og puderne med, for det kunne jo ikke være på cyklen. Så det kom min far med senere på dagen. Da jeg kom op på hendes værelse, sad hun med computeren. Jeg fandt min frem, men jeg kunne ikke få noget internet. -.- Så jeg lånte hendes og så lavede vi nogle tests med hende, om hun var Taylor Lautners drømmepige. :-D Hun er totalt besat af ham! :-D Milse kom lidt senere og så snakkede vi lige lidt først, og så begyndte vi at læse vores ting op, fra projektopgave.

Det tog en halv time, og vi skulle have det kortet ned til 23 minutter, eller under. Fordi vi også skulle afspille en sang. Men vi fik "slettet" nogle ting, eller fjernet dem fra fremlæggelsen. Og da vi så læste op igen tog det 22 minutter eller noget i den stil, så det var jo fint. (-: Så var der aftensmad, så vi gik ned og spiste, det var ristede pølser og pølsebrød, så det var fint nok. d-:

Derefter gik vi op, og satte os i hver vores rum og øvede vores tekst i et kvarters tid, så vi kunne sige det, uden at kigge i papiret. Jeg fik mit nogenlunde under kontrol og kunne snakke det meste af det. (-: Det var svære for milse, og Ida havde også lidt svært ved det, men deres var også de sværeste tekster at huske. (-;
Efter en times tid, gik vi ned og fandt noget is. Det var en Cadedór (staves) Tribble! :-D Uh, det var godt. vi delte det i 3 dele og tog det så med op, og øvede igen. (-: Senere på aftenen, var vi blevet ret trætte, så vi gjorde klar til at smutte i seng. Men inden vi slukkede lyset, satte vi os og skrev stikord ned til vores emner. (-:

Næste morgen, havde vi sat vækkeuret til kl. 6.30, og så tog vi tøj på, samlede vores ting sammen, dem vi skulle have med, spiste morgenmad, børstede tænder og alt det andet man nu også gør om morgnen. (-: Da klokken var 10 minutter over 7, gik Ida og jeg ud til hestene og lukkede dem ud. Det tog ca. 5 minutter, og da vi kom ind igen skulle Ida og milse lige have ordnet de sidste ting, og så gik vi ned til bussen, som kommer ca. 7.26, ved Idas vej. (-: Hun bor jo også ude på landet, så det var ret koldt, for det blæste og der var ikke noget læ af nogen art. ;-/ Men da bussen endelig kom, gik vi ind og satte os, nede i den bagerste ende. (-:

Oppe på skolen, gik vi direkte over til biologilokalet hvor vi skulle fremlægge, om en times tid. Vi lagde vores ting, og gik over i AV-rummet og hentede en overheadprojektor, så den var klar. (-:
Så gik vi over på biblioteket og satte os for os selv, ved et bord i den mest forladte ende på hele biblioteket, og begyndte at sidde og snakke for os i selv, i hovederne og øve os, så vi kunne sige tingene med kun stikord. (-:

Da det så var os, gik vi ind og snakkede løs om vores emne. Jeg måtte selv bruge stikordene nogle gange, for at sikre mig at jeg ikke havde glemt noget. XD Men det hele gik fint, da vi så kom ud, og vi var helt lettede over at det hele var overstået! :-D Det var jo en del af eksamen, så det hjalp heller ikke ligefrem på nervøsiteten. Men jeg var sådan set mest nervøs i søndags, eller i weekenden generelt. (-: Så det var rart det var væk her i morges. Vi havde fri efter vi havde fremlagt, så vi ringede til Idas mor og hun kom så og hentede os, og der var klokken nok halv 10. :-D Vi kørte lige hurtigt hjem til mig og hentede mit ridetøj, for solen skinnede og det blæste kun en smule, så Ida og jeg red en times til på ridebanen, men måtte skifte over til folden, fordi der blev for glat.

Vi trænede noget ponygames, med at samle en tennisbold op fra en spand, der stod på en lille olietønde, og så smide den i en anden spand. Det gik også meget godt, men jeg kunne godt mærke at jeg var liiiidt ude af træning. XD Opvarmningen bestod af lidt dressurforsøg, som lykkedes halvt, så det var jo også fint nok. (-: Da ridebanen blev for "smøret" at ride på, trak vi ind i folden og red derinde. Vi trænede noget spurter stafet, og det gik meget godt, bortset fra at det var lidt besværligt når vi nu kun var 2 -.-'. Men vi sprang så lidt over en træstamme der ligger i folden, og det gik også fint nok. :-D

Faustino og jeg, da vi skridtede af. <3
Efter vi havde redet gik jeg op på Idas værelse og skiftede fra ridetøj til min jump in, fordi den er mere behagelig og varmere at cykle i. :-D

Nu sidder jeg så i stuen og hører musik, Simple Song med Miley Cyrus, mens vovsen ligger og daser ved siden af min på sofaen. <3 (-:

Så det har været en dejlig dag indtil videre, og super hyggelig dag i går med pigerne. <3 :-D

-Nanse.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: