mandag den 5. marts 2012

Projeeekt...

Så er dagen gået med projektopgave, igen. Jeg er ved at være lidt træt af det, men i det mindste har vi ikke almindelig skoledag og vi har heller ikke nogle almindelige lektier. (-: Og nu hvor vores gruppe er samlet, har vi fået lidt mere styr på tingene. (-; Hvilket er meget heldigt for vi skal fremlægge onsdag kl. 08.25, som gruppe nr. 2. O-: Jeg tror jeg dør. Men i dag, fik vi lavet indholdsfortegnelsen, som vi brugte en deeeel tid på. Jeg måtte lave den to, gange fordi jeg fik lavet noget lort første gang, det endelig var lykkedes, så det var lidt irriterende. Men det er fordi vi skulle ændre alle overskrifter til overskrift 1 og 2 og så brødtekst og alt muligt, og så ændrede farven sig og tingene ville ikke blive de rigtige overskrifter og sådan, så jeg måtte lave ekstra meget mellemrum, og det har vi stadig ikke helt styr på. Men vi har fået lavet en ny forside, fordi den anden ikke ville vises, og så har vi fået lavet bagside. Det var det tiden i skolen gik med... Det og så lidt spilning på computeren i milses tilfælde, mens jeg så/hørte løvernes konge 1 og 2, og Ida hørte sange derfra! XD Det var bare super hyggeligt. (-; Ej jeg elsker Løvernes Konge! <3 :-D

Men mig og Ida, tog så bussen hjem, og da jeg kom helt hjem (jeg skal gå 1½ km. fra bussen og hjem) så jeg lidt fjernsyn, spise lidt/meget chokolade og drak juice, og ja jeg hyggede mig rigtig med at være usundt, med chips også. XD
Chips, chokoladeknapper/M&Ms og juice. :-D
Men efter to timer, havde jeg lidt dårlig samvittighed over at jeg ikke havde fået lavet noget, og så gik jeg igang med at rettet teksten igennem, som vi havde printet ud, og læse det hele. Og derefter skrev jeg numre ved hver overskrift, for at lave en rækkefølge vi skal fremlægge det i. Og så begyndte jeg først at øve og læse op til det jeg selv skulle fortælle. Og det var måske ikke så smart at begynde så sent, for jeg mangler et stort afsnit på næsten en side der hedder 'Medier'. Så det må jeg gøre i morgen, men jeg har næsten styr på det andet jeg skal fortælle. (-:

Så nu ligger jeg i min seng, og skriver det her, i bullermørke. Ikke andet lys end det fra computeren. (-;
Så nu vil jeg sige godnat bloggen. (-:

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: