søndag den 4. marts 2012

Så er Ida kommet hjem igen!! :-D Eej, hvor var det skønt at se hende igen!! :-D <3
Deres fly landede i Danmark kl. 8. i morges, og så tog det lige noget tid at komme hjem. (-:

Milse og jeg havde været i Store Heddinge og hentet bøsserne, fordi vi skulle være med til Folkekirkens Nødhjælps indsamling, som startede kl. 9. Vi hentede dog først bøsserne kl. kvart i 10, fordi vi skulle over til hestene først og sådan. Altså det var sådan at min mor og jeg kørte over til hestene, og så kørte vi til Store Heddinge og hentede milse og hendes cykel og så kørte vi op til kirken og hentede bøsserne og papirer og andre ting, og så satte mor, milse og jeg af hos Ida, hvor min cykel stod og så cyklede vi til Højerup, hvor der ca. er 2 km. (-: Så begyndte vi ellers at samle ind. vi bankede/ringede på dørene og spurgte dem om et par spørgsmål, som vi skulle bruge til vores opgave, og sådan. Det var først da vi var halvvejs, Ida kom cyklende hen til os, og det var bare kæmpe kram!! :-D Vi havde haft lidt telefonkontakt inden, så vi havde en idé om hvornår hun kom, og så hun vidste hvor vi var. :-D

Mig, Ida og milse hos Ida. (-:
Jeg er stadig så super glad for at hun endelig er hjemme igen. :-D <3
Men da vi var færdige med indsamlingen tog vi lige hjem til Ida, hvor mine forældre også var, og så fik vi lige sagt hej og velkommen hjem til dem også, så det var jo fint. Mor og far kørte os lige til Store Heddinge, fordi vi jo skulle aflevere bøsserne og papirerne og så skulle vi hente milses computer, for så tog vi hjem til mig og lavede videre og fik lige snakket om hvordan vi gjorde tingene og sådan, så det var rart. (-:

Vi fik godt nok ikke skrevet så meget, men vi fik snakket tingene igennem, og så hyggede vi ellers med chokolade, vand (XD) og laughing! <3 :-DD Vi havde det fandme sjovt!

Milse til venstre og Ida til højre. (-;
Men da klokken blev hen af 17, var vi alle sammen ret trætte, specielt Ida, fordi hun jo havde været oppe i lang tid, så hvis hun havde været i Australien ville klokken have været 4 om natten, så hun har næsten været vågen et døgn, så det er måske også lidt hårdt at skulle koncentrere sig om projektopgave, og så skal i skole næste dag. (-:

Nu har jeg så fået skrevet det jeg begyndte på færdigt, og har læst lidt at det de andre har skrevet så jeg også ved hvad der står der. (-:
Nu har jeg godt nok ikke lige nået badet, men det må jeg klare i morgen tidlig så. (-;

Det bliver også rart at se veninderne igen. Vi arbejdede jo hjemme fredag, så det har været en lidt længere weekend, end hvad jeg er vant til. (-;


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: