onsdag den 18. april 2012

Engelsk. (-:

Sidder nu og hygger mig med engelsk disposition til eksamen... -.-'
Ej, det går ret godt, det er nogle meget friere emner end i tysk, så det er meget rart. (-: Jeg har valgt at have om musik, og så har jeg taget Miley Cyrus. Jeg kan rigtig godt lide hendes musik, og hun er jo også skuespiller, så kan måske også få noget af det med. (-: Har allerede fået skrevet noget, og er kommet godt i gang. (-:

Men jeg sidder også og hører på noget Harry Potter-nørdesnak. Mine super skønne veninder der sidder ved min højre side, spiller Pottermore... Nøøøøørd! Ej, jeg er bare ikke fan af Harry Potter, men de snakker bare et sprog jeg ikke fatter noget som helst af. XD

Var i byen med Maria i frikvateret og købe læbepomade og Dracula-bolsjer. :-D De smager såååå godt! Eller jeg købte ikke noget, det var Maria der havde pengene, men jeg fik et bolsje. d-:

Har planer om at ride med Ida i morgen, efter skole, det bliver rart. (-: Jeg tror det bliver til lidt spring- og ponygamestræning. (-:

Jeg gider ikke at stoppe mit indlæg, da jeg så skal igang med dispositionen igen, jeg trænger til en længere pause... XD Men der er nok ikke nogen vej udenom. (-:

-Vil lige fortælle kort om mine lektier:
Skal have skrevet en dansk stil i dag, som er til i morgen. Det tror jeg, jeg ordner i aften, eller også hvis jeg ikke glemmer det og har overskud til det, får jeg måske lavet den efter skole. (-: UUUH! Det minder mig om at jeg er med bussen og skal derfor ikke cykle hjem. :-D Eller jo, men kun over fra Ida af, og der har jeg medvind! :-D Luuuuksus! :-D

-Hvordan går jeres dag? (-:
-Nanse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: