tirsdag den 17. april 2012

Ponygames! :-D

Ja, vil ikke fortælle så meget om skolen, for det har bare været en ganske almindelig tirsdag. (-:
2x matematik, 1x samfundsfag, 1x tysk og 2x dansk. (-:
I dansk fremlagde tre fra klassen en raptekst hver, og heldigvis var jeg ikke en af dem. XD
Til sidst gennemgik vi emnerne der bliver opgivet til eksamen og fordybelsesområderne... Puha, det er lidt skræmmende.. :-/

Men efter skole tog jeg bare hjem og slappede af... lidt meget måske. XD Jeg startede med at se fjernsyn og så blev jeg bare meget træt, så jeg lagde jeg mig til at sove på sofaen. :-D Og man sover helt fantastisk på den sofa! :-D

Så vækkede far mig, da jeg skulle gøre mig klar til ponygames. Det var kl. 18 i Lund, og vi fik hurtigt ordnet hestene og så kørte vi afsted. Vi var 5 i dag! :-D Vi var der alle sammen, for en gang skyld. Det er meget længe siden alle har været til træning. (-: Vi lagde ud med noget slalomstafet, og det gik overraskende godt. Faustino travede rigtig fint og roligt igennem alle keglene. Normalt er han ikke så smidig til at kunne komme igennem alle i trav, så det var rigtig dejligt.
Bagefter trænede vi en leg, hvor vi skulle tage en bold op fra en tønde, lave en parade og kaste bolden i en tønde der stod et par meter væk. Der var kun 2 af os der ramte en enkel gang hver... ud over 50.000 eller sådan noget! XD Ej, pointen er at vi var virkelige dårlige til det. XD Til sidst øvede vi lidt vadested og jeg kunne igen hoppe helt op, uden at bruge stigbøjlen. (-; Stolt!
Inden vi skulle skridte af tog Ida, Laura og jeg lige en æresrunde i galop. :-D

Da far og jeg kom hjem, efter at have læsset hestene af hos Ida, havde mor lavede mad: korteletter i fad med ris/pasta og sovs. (-: Lækkert!

Fik her for 10 minutter siden, lige lavet et par historieopgaver, som er til i morgen... Ups.
Men vores historielærer, er ikke så slem hvad angår lektier, så jeg må bare sige det når hun kommer ind i klassen.

Har også en stil til torsdag, som jeg hellere må komme igang med i morgen. Ellers dør jeg!

Jeg har planer om at ændre bloggens design igen, da jeg allerede er træt af det. -.-' Så jeg vil prøve at finde noget med nogle lidt mere neutrale farver. (-:
Nå, men klokken er ved at være mange og jeg skal jo tidligt op i morgen og i skole, så vil smutte. (-:

-Nanse. <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: