mandag den 16. april 2012

Sorry guys... :-)

Jeg undskylder for den manglende blogging de sidste to dage, men har slet ikke tænkt på det. :-/

Det er heller ikke fordi der er sket det store... Lørdagen gik jo mest til stævne og afslapning og fredag aften blev brugt på mødergruppen, og det får i en længere beskrivelse af senere. :-D For det var fucking sjovt! :-D

I går lavede jeg ikke andet end at se The Lying Game og den er viiiirkelig god! Lige indtil jeg fandt ud af at der kun var 1 sæson med kun 20 afsnit som jeg havde set. :-( Jeg tænker virkelig stadig over alle de ting der er sket i historien, for den er virkelig sluttet forfærdeligt. :'( Jeg er så ked af det, og jeg har slet ikke kunnet koncentrere mig om lektier, så jeg har ikke fået en af de tre rapanalyser vi havde for, så det må jeg bare dige til læren i morgen. :-/

I dag er skolen bare gået som den plejer, jeg var bare helt færdig i 1. time, kunne slet ikke koncentrere mig... Igen. :-/

Godnat alle. :-)
Hvordan har jeres weekend været? :-)

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: