lørdag den 14. april 2012

Stævnedag. :-D

Så blev stævnet afholdt i formiddags. :-D Jeg deltog som sagt i klasse 50 cm. og 60 cm. Der blev ingen rsoet desværre, da Faustino stoppede ved første spring i 50. Jeg fik ham over, uden at vende om, men der gik for lang tid. :-/ I 60 cm. tog vi desværre en bom, det gik ellers pisse godt hele vejen igennem, bortset lige fra det spring. Øvøv! Men jeg havde Ida og far med og vi havde en hyggelig dag. :-D Jeg mødte Helena og Tina fra 4H og deres forældre, som var med dem. De skulle begge to stille 40 og 50 cm. (-: De springer normalt meget højere! (-;



Var lige på arbejde her til aften, men der var kun 10 mennesker eller sådan noget, på en hel aften, så det var bare super. (-;

Men jeg er nu igang med at se The Lying Game, og den kan virkeliiiiiig anbefales!! Det er så spændende! :-D
Det er bare irriterende at det hakker i øjeblikket. :-/

Godnat bloggen.
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: