fredag den 13. april 2012

Just a normal friday.

Dagen startede som sædvanlig med at lukke hestene ud, så tog Ida og jeg bussen og i skolen havde vi 5x naturfagstimer. (-: Det er hårdt en gang i mellem, men i dag, var det helt fint. (-: Jeg var ude, begge frikvatere og spille Foursquare, så jeg havde så meget overskud hele dagen, syntes jeg. (-: Det var rart.

I naturfag lavede vi et lille forsøg, som i lige får et billede af, hvor jeg var sammen med Nuno. (-: <3
Forsøg med kobber og noget nitrat halløj. XD 
Mor hentede mig, 12.45, hvor vi havde fri, og så tog vi i Bent Møller og købte lige et par BH'er til mig og et par gamacher. Da jeg kom hjem, så jeg 2 afsnit af The Lying Game, som er virkelig spændende! Kan anbefales! (-; Så har jeg været i bad, og skal nu snart i mødergruppe, kl. 18. (-: 
Et billede af dagens outfit:
Love this outfit! <3
Skal til stævne i morgen i Epona Rideklub, så spændingen er høj! :-D Håber på at få hevet i hvert fald én roset med hjem. (-; 

Har i haft en god dag? (-: 
-Nanse. <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: