tirsdag den 3. april 2012

Ponygames!

Jeg har ikke lavet ret meget i dag, så vil bare fortælle kort indtil kl. 18. (-;

Jeg lagde ud med at cykle over til hestene og lukke dem ud, og det gik ganske roligt for sig. (-: Bagefter cyklede jeg bare hjem igen, og så har læst lidt og ellers bare stenet computer. (-;

Klokken 17, tog jeg ridetøj på og begyndte at gøre klar til ponygames. Far og jeg gik ud 10 minutter over ca. og satte hestetraileren på. Så kørte vi over til Ida, hvor jeg fik ud og hentede hestene ind i stalden. Jeg bandt Faustino til boksen og tog dækkenet af og striglede ham, rensede hove og lagde gamacher og klokker på hans ben. I mens var Ida kommet og havde fået striglet og lagt sadel på. Så læssede vi dem i traileren og hentede resten af udstyret og lagde det i bilen og kørte mod Lund.

Da vi kom derud, var der allerede stillet et par lege op, og Ida og jeg var de første der kom. Vi begyndte bare at varme op og senere kom Annika og hendes mor Maria. Annika er 8 eller sådan noget. (-: Vi fik alle varmet op i skridt, trav og galop og så startede vi med at lave en stafet, hvor vi skulle hen til et vadested, hoppe af, gå på de ca 7 toppe/bøtter og hoppe op på hesten igen, ride rundt om en kegle og tilbage over vadestedet igen. Alt sammen med en irriterende stafetpind i hånde. XD Vi gjorde det nogle gange, og det gik da okay. (-; Problemet var at hestene ikke rigtig ville stå stille... -.-' Efter det, stod der en pind på ca. 2 meter i den ene ende af ridebanen og i den anden stod der en plastiktønde med en masse gennemsigtige små rør med hul i midten. En diameter på ca. 5 cm. Der var bogstaver på og så skulle vi sætte dem i rigtig rækkefølge på den pind/stav så det dannede vores sponsor, Hjørnely. Det var sjovt, for jeg kunne finde ud af det. :-D
Bagefter skulle vi tage en tennisbold fra den samme tønde og ride hurtigt hen til staven, hvor der var sat en lille form for basketkurv op. Så skulle vi bare smide bolden i og ride hurtigt tilbage. :-D Kunne bedst lide de to sidste lege for det gik bedst! :-D

Nu sidder jeg så bare herhjemme i sofaen og blogger, men skal snart i bad. (-:
Jeg håber alle har haft en god dag? (-:

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: