onsdag den 4. april 2012

Jeg føler mig aktiv!

Her de sidste par dage, siden mandag morgen, har jeg haft det fantastiske job at lukke hestene ud om formiddagen. Og jeg vågner sådan omkring kl. halv 10-10, så det er ikke så meget tid jeg har inden jeg er nødt til at cykle over til Ida, for ikke at få dårlig samvittighed. XD Jeg kunne godt mærke på mine ben i morges at jeg har cyklet de sidste par dage. Grunden til at jeg skal lukke dem alle sammen ud, er fordi Ida er på arbejde fra kl. 8.30 og så kan hun ikke rigtig nå det, mener hun selv. -.-' Så jeg har fået lukket dem ud i dag for en times tid siden, og det gik langt bedre end de sidste par dage. :-D

Og så kommer hende den dejlige senere! :-D Glæder mig så meget, til at skulle hygge med kusinerne helt til søndag! :-D <3<3<3
Og jeg har nu sat et mål om at jeg vil have smidt dem begge op på Faustino inden de tager hjem! ;-D Jeg tror virkelig jeg er nødt til nærmest at tvinge Ida, hvor i mod Christina nok gør det lidt mere frivilligt. (-:
Men det skal nok lykkes!! :-D

Blogger nok igen i aften, hvis jeg får tid. (-; For arbejdet kalder også, uheldigvis... :-/ Uh Uh Uh!! :-D Jeg har lige fået 950 kr. i løn for den sidste måned ca.!!! :-D Ny personlig rekord!! :-DD Var virkelig i skyerne, da jeg fandt ud af det. :-D

Nå jeg smutter. (-;
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: