torsdag den 5. april 2012

It's us!!

Så er første nat gået, med 3 personer i en 1½ mandsseng. XD Jeg føler lidt at jeg har kæmpet meget med Ida om den ene dyne i nat... Christina havde den anden for sig selv... som sædvanlig. XD Den mindste fylder mest... Sådan er det bare. (-; Ej, Ida kom med far, hjem fra arbejde, fordi han skulle hente hende på vejen, og Christina kom først kl. 22. (-: Jeg var hurtigt på arbejde i går aftes, fra 18.30 til 21.50 ca. (-: Så jeg tænker bare penge penge penge! :-D Ej, men Christina var lige kommet da jeg kom hjem så det passede fint. (-: Vi har fået snakket og vi så Abduction i går aftes til kl. 00.30, ca. Så vi sov nok først kl. 01, kunne jeg forestille mig. (-:
Her til morgen vågnede vi klokken halv 10, og så så vi film, og kørte bagefter over til hestene og lukkede dem ud. (-: Så kørte vi hjem igen, og vi har været ude at hoppe på trampolin, og bare stenet computer og læst. (-: Det er bare hygge. (-:

Vi har planer om at tage over at ride, når vi har fået lidt mad, og hvor er det bare dejligt vejr i dag! :-D Glæder mig så meget til at komme ud at ride. Tror jeg vil forsøge mig med lidt ponygames igen i dag. Og så skal pigerne selvfølgelig også have en tur... dem begge to! :-D Muhahaha, ej Faustino skal nok opføre sig pænt. (-:

Blogger nok senere. (-:
-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: