torsdag den 5. april 2012

Træning!

Skrev dette i går da jeg skridtede af, så i får det lige. (-;

Er ved at skridte Faustino af nu så kan lige hurtigt fortælle hvad vi har lavet. :-)
Startede selvfølgelig med at varme op i skridt og trav. Så satte jeg vadestedet ud (de orange/røde toppe) og prøvede lidt der først. Jeg tror at Faustino har fattet hvornår han skal stoppe. ;-) Jeg startede med at bruge stigbøjlen når jeg skulle op, men fandt hurtigt ud af at det gik alt for langsomt! Så jeg begyndte at hoppe op uden at bruge stigbøjlen og med noget mere træning skal det nok komme og blive helt perfekt! :-D Bagefter trænede jeg lidt slalom, og det kræver godt nok træning at få manøvreret en stor hest gennem små mellerum i trav! -.-' Han må blive lidt mere smidig, ellers taber vi da til konkurrencer. (-;

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: