søndag den 8. april 2012

Påskefrokost

Undskylder for den manglende blogging, men i kan lige få lidt info om de sidste dage. (-: 

I går var vi jo til påskefrokost hos farmor. Det var mega hyggeligt. (-: Vi fik spist og så var pigerne og jeg ude at spille fodbold i haven sammen med Rasmus, min fætter Victor og min kusines søn Mathias. (-: Det var så sjovt, der blev lavet nogle stunts af forskellige slags. Både nogle man selv var skyld i, men andre gange blev man også skubbet! XD
Vi spillede også Sequence, det var virkelig hyggeligt, og det gik super godt for mit hold! :-D Mig og Christina var sammen, vi spillede to og to, det er nemlig sjovest. (-; Vi vandt 3 ud af 5 spil. :-D Det handler om at få 5 på stribe 2 gange. (-: 


Vi tog først hjem klokken 18.30 ca, og på vej hjem lukkede vi hestene ind. Vi havde gjort klar om morgenen, så de skulle bare ind i boksen, og så smuttede vi hjem igen. (-: I aftes så vi film og læste og sådan lidt forskelligt. Vi satte alarm på mobilen til kl. 8.00 og så tog vi noget morgenmad, tøj på og så kørte mor os over til hestene. Det sneede helt vildt i morges! :-/  Så vi sadlede Faustino og tog de to andre med ud. VI trak Faustino over på ridebanen og jeg startede med at varme op og trave lidt. Men det begyndte bare at sne mere og mere, så Ida fik lidt skridt og trav og så stoppede vi, for det var koldt... virkelig koldt! Så vi gjorde klar til om aftenen og så hentede mor os, og vi tog hjem i bad, og nu ser vi PLL igen, og skal til påskefrokost hos mormor kl. 13. :-D 
Og mor har bagt kage!! :-D <3<3 Loooooove!

-Nanse. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: