søndag den 8. april 2012

Ninjaer på flugt!

Blev meget deprimeret da jeg i fredags fandt ud af at der ikke kom noget nyt TVD (The Vampire Diaries) afsnit denne fredag, så jeg er nødt til at vente helt til næste fredag!? )-:

Men jeg er kommet hjem fra mormor, hvor vi har været til påskefrokost, og det har været hyggeligt! Jeg har snakket med kusinerne, Ida, Christina og Stine og vi har hygget os. (-: Vi har tradition om at vi alle maler æg og så gemmer min onkel eller moster dem og så skal vi alle sammen ud i haven og lede, og de sidste par år har jeg haft virkelig meget besvær med at finde mit! XD Men jeg fandt det, og vi har også tradition om at kaste med dem bagefter, jeg kastede i firkant sammen med pigerne og da det ene gik i stykker, gik vi over og fik byttet til chokolade æg. d-:'

Lidt tid efter fik vi samlet en masse der gad spille rundbold, så vi fandt en tennisbold og nogle bad, og så kørte det bare! :-D Men altså jeg er en virkelig dårlig taber, det vil jeg godt indrømme, så jeg synes det var nogle utrolig åndsvage regler! XD

Bagefter var vi inde og slappe af og sådan, og lige pludselig var Ida bare forsvundet... Jeg fandt så ud af en halv times tid senere at det var Leonora, min kusines datter på 5/6 år, og Ea, min fætters datter på 5, der havde taget hende til fange i en hule de havde bygget af madrasser på højkant og tæpper over, på et af værelserne.:-D Senere blev jeg så også taget til fange derude, men efter et par flugtforsøg, lykkedes det mig og jeg låste mig så inde med Ida på toilettet. (-: Så listede vi os ud igen og blev fanget. Efter endnu en flugt, hvor vi blev forfulgt af to 5-6-årige piger, løb vi gennem huset og ud i udestuen og ud gennem døren og ud i haven uden sko, og rundt om huset og ind af bagdøren... Som var låst. Da vi var på toilettet havde jeg set der var et vindue åbent, så vi gik rundt og der stod nogle sten udenfor vinduet og det var stadig åbent, så vi tænker kreativt, og Ida holder vinduet, mens jeg starter med at kravle ind. (Det skal lige siges at lyset var slukket derinde, og døren var ikke låst så der var ikke nogen, men det slog os godt, hvor akavet det ville blive hvis der lige pludselig var nogen der kom ind...) Vi kom med meget besvær begge to ind af vinduet, som de ninjaer vi er og så skulle Leonora og Ea "heldigvis" hjem, så vi ikke behøvede flygte mere. XD

Senere på aftenen, fik vi et par af mormors hjemmelavede boller, og et stykke kage og et stykke lagkage og så skulle vi også hjem. Vi fik sagt farvel til dem der nu var tilbage, og så kørte vi hjem. (-:

Jeg sidder nu i min nye sommerkjolen jeg fik med posten i går eller også var det i forgårs, men det er ligemeget... Jeg elsker den virkelig! :-D <3 Glæder mig til vi skal til Polen så jeg kan få brugt den. (-:

Jeg tror jeg går forholdsvis tidligt i seng i aften, selvom klokken allerede er 22, det havde jeg ikke lige set, men jeg skal lige ned og have et stykke banankage og så tror jeg jeg smutter i seng. (-:

Godnat verden, jeg håber i har haft en god påske. (-:
-Nanse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar: